Buna ziua! Am inceput o mica afacere de livrari la domiciliu a cumparaturilor si sunt nedumerita in legatura cu conditiile de acceptare ale returnarilor. Avem un site cu un catalog online de produse, dar acestea nu ne apartin si nu reprezinta un stoc al firmei. Ceea ce "vindem" noi sunt doar serviciile de livrare a cumparaturilor. Problema mea este: in ce conditii accept returnari ale produselor daca acestea nu-mi apartin si in cat timp ii este permis clientului sa le returneze?
Conform legislatiei comertului electronic se aplica legea returnarii in 10 zile, dar noi nu ne incadram. Cum pot accepta produsele dupa 10 zile cand e vorba de alimente si acestea se altereaza (lapte, paine etc.)? Si chiar daca mi le returneaza in aceeasi zi, raman eu cu produsele deoarece nu toate hypermarketurile (in cazul meu doar 1) accepta returnari.
Va rog sa ma lamuriti, cine are cunostinta de cauza, deorece e un domeniu nou in Romania. Va sunt recunoscatoare. Multumesc!