Buna ziua,
cine imi poate spune ce acte imi trebuie pentru a iesi dintr-o firma in care suntem 2 asociati. Precizez ca eu nu am avut si nu am nici un beneficiu din acesta asociere.
Dorim sa incheiem aceasta asociere fara discutii si alte probleme.
Va multumesc.
Documentele necesare pentru înregistrarea menţiunii privind transmiterea părţilor
sociale SRL:
1. Cerere de înregistrare
2. Hotarare AGA
3. Actul constitutiv actualizat
4. Contractul de cesiune, în original
5. Dacă potrivit actelor de cesiune s-au obţinut câştiguri de către cedentul persoană fizică din vânzarea părţilor sociale/ acţiunilor, câştiguri determinate ca diferenţă pozitivă între preţul de vânzare şi valoarea nominală/preţul de cumpărare, se vor depune şi documentele de plată a impozitului pe venit.
6. Imputernicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).
In cazul expus de dvs, adica cesiune intre asociati, se rezolva intr-o singura etapa, iar costurile se ridica la aproximativ 500 de lei.
Si nu uitati de revocarea din fumctia de administrator -daca este cazul, si numirea altuia. Sau asociatul care ramane declara ca accepta mandatul de admin si indeplineste conditiile de asociat unic.