Buna ziua,
Am urmatoarea intrebare:
Am avut un contract de vanzare cumparare plata in rate la romtelecom la un srl care a intrat in insolventa din ianuarie 2012, contractul fiind din august 2011.
S-au platit 4 rate dupa care am intrat in imposibilitate si ulterior insolventa.
Daca ratele nu au mai fost achitate in septembrie 2012 am primit o factura cu suma integrala de plata ptr. achizitionarea laptopului.
Cum inregistrez acum aceasta factura?
Ulterior am primit si un document prin care se dispune radierea societatii de la O.R.C. Cum inregistrez factura?
Nu mai puteti inregistra factura daca societatea este radiata de la Reg. Comertului. Instiintati societatea si anexati o copie a certificatului de radiere.
Inchidere firma
matculina
BUNA ZIUA. am infiintat o societate in 2001. am activat cu ea pina in 2002, dupa care treaba nu a mai mers si nu am mai efectuat nici o activitate cu ea dar am ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.