buna ziua, am si eu o intrebare;exista cumva un articol sau o lege prin care orice produs care-l cumperi trebuie sa aiba instructiuni de folosire? multumesc
Intr-adevar in locul respectiv "pe suportul display-ului o gaura" este pozitionata camera web "un plastic negru cu o gaurice cat un varf de ac".
In momentul in care ati depistat problema trebuia sa luati aparatul respectiv si sa va duceti cu el la magazinul de unde l-ati cumparat. De asemenea, in functie de ceea ce vi se comunica de catre vanzator, trebuia sa intrebati unde se afla service-ul Asus si sa il duceti la service pt diagnosticare, (personal sau prin curier). Nu trebuia sa incercati sub nicio forma sa scoateti nimic din aparat sau sa reparati. #-o
Interventia neautorizata asupra aparatului duce la anularea garantiei. Cei de la magazin au dreptate spunand ca ati pierdut garantia, dar numai service-ul va poate confirma sau infirma oficial scoaterea din garantie. :innocent:
Dupa ce primeati raspunsul de la service, afirmativ sau negativ la solicitarea dvs, abia atunci va puteati duce la ANPC cu reclamatia.
Singurul service autorizat Asus se afla in Bucuresti. Puteti incerca totusi sa-l trimiteti la service explicandu-le problema si poate gasiti o rezolvare.
Sper ca v-am fost de ajutor.
O zi buna!
Garantii laptop
sorin08
Buna seara!!! Acum un an jumatate, am cumparat un laptop Asus de la Domo. Toate bune si frumoase... dupa 2 luni mi s-a stricat si a fost dus la service pentru ... (vezi toată discuția)