Buna seara!!! Acum un an jumatate, am cumparat un laptop Asus de la Domo. Toate bune si frumoase... dupa 2 luni mi s-a stricat si a fost dus la service pentru a fi reparat. Dupa o saptamana m-au chemat sa il ridic de la sediu. Mi-au spus ca problema era de HDD si I l-au schimbat. Dupa 3 luni s-a stricat din nou... aceeasi poveste... si tot aceeasi defectiune. Dupa cateva luni iar s-a stricat si tot aceeasi defectiune. si tot asa...... X-( A fost stricat de 4 ori X-( si aceeasi defectiune. Eu stiam ca: ''Daca un produs este reparat de 3 ori si a avut aceeasi defectiune de 3 ori firma respectiva trebuie sa inapoieze banii sau sa-l inlocuiasca cu alt produs''!!!
Si de aceea vreau sa va intreb, daca este asa cum cred eu.... Multumesc!!!
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România
Telefon: 021.319.32.66
Web: www.protectia-consumatorilor.ro
E-mail: office@protectia-consumatorilor.ro
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România
Telefon: 021.311.02.43
Web: www.apc-romania.ro
E-mail: office@apc-romania.ro
Centrul European al Consumatorilor din România
Telefon: 021.315.71.49
Web: www.eccromania.ro
E-mail: office@eccromania.ro
Autoritatea guvernamentală: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Telefon: 021.9551
Web: www.anpc.gov.ro
E-mail: office@anpc.ro