Suntem proprietarii unui apartament de un an de zile. Acum cateva zile cei de la asociatia de proprietari ne-au instiintat ca ne-au schimbat contorul de caldura pentru ca era defect si nu a inregistrat nimic. De un an de zile nu ne-au instiintat ca nu e bun si azi iarna, dupa sumele mari pe care le achitam, nu am fi crezut ca acel contor nu functioneaza. Cand am mers la asociatie, ne-au zis ca avem de achitat in jur de 450 lei pentru ca ne-au schimbat contorul. Nu ne-a putut da un raspuns clar cand a fost schimbat si nici de ce nu am fost anuntati. Contorul acela e proprietatea noastra, nu? Ar trebui sa stim ce se intampla, ce e bun ce nu...si daca trebuie schimbat.
As dori sa stiu daca asociatia a actionat corect si in temeiul legii.
Va multumesc.
Daca locuiti in imobil de locuinte la comun care beneficiaza de caldura de la sistemul centralizat de alimentare,intreg condominiul detine bransament la magistrala de alimentare
Se poate constata data inlocuirii in baza procesului verbal de demontare ,documentele de achizitie si procesul verbal de receptie montaj a noului contor
Avand in vedere ca gigacalorimetrul inregistreaza intreg consumul la nivelul condominiului,aparatul de contorizat apartine asociatiei e proprietari,care este responsabila pentru verificarea periodica ,eventual inlocuirea acestuia,c/v costuri reparatie/inlocuire urmand sa fie repartizata functie cota indiviza tuturor proprietarilor
Furnizorului i revine sarcina de a citi si verifica contorul metrologic , este si in interesul furnizorului de a lua banii pe cat se consuma , probabil asociatia si furnizorul sau complat in acesta situatie .
Cel putin la noi in oras stiu ca aceste contoare de bransament au fost rascumparate de furnizor de la asociatie tocmai pentru a face verificarea la termen .