avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 570 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cum pot beneficia de plata concediului de odihna ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cum pot beneficia de plata concediului de odihna neefectuat din motive obiective

Sunt profesor titular intr-o scoala. in anul scolar 2011-2012 nu am beneficiat de concediu de odihna. Conform Legii Educatiei Nationale nr.1/2011 urma sa intru in concediu de odihna in vacanta de vara(dupa terminarea anului scolar-17 iunie 2012). Urma sa beneficiez de 62 de zile de concediu. La data de 5 iunie 2012 am fost detasata prin OMECTS director la Casa Corpului Didactic . In fisa de lichidare au fost specificate zilele de concediu de odihna neefectuate desi am solicitat in scris conducerii scolii sa-mi platesca zilele de concediu. Prin natura functiei nu pot sa-mi iau 3 luni CO.Ce pot sa fac in acesta situatie? Mentionez ca si de la acesta istitutie din 5 iunie si pana la 31 dec.2012 beneficiez de 13 zile de concediu(concediul de odihna a directorului este de 25 zile/an).Clubul Copiilor unde sunt titulara cat si CCD sunt subotdonate ISJ ca ordonator de credite bugetare. Multumesc mult!

Alte discuții în legătură

Plata concediului in invatamant salgeta salgeta Plata pentru concediul de odihna se face anticipat, nu? Cum se poate califica o primarie care vireaza banii esalonat, luna de luna, cu pretextul ca e o... ... (vezi toată discuția)
Concediu de odihna restant dupa concediu de crestere copil emmay emmay Buna ziua! Doresc sa va cer sprijinul in urmatoarea problema legata de efectuarea concediului de odihna pentru anul scolar 2010-2011 , in actualul an scolar ... (vezi toată discuția)