Am un contract de intretinere lift, cu suma fixa in = RON = pe o perioada de 3 ani.
Dupa ceva timp,facturile sunt mai mari , in fiecare luna suma difera, mai mult apare scris pe factura curs EURO ( ? ) si se factureaza in functie de cursul din ziua cand se face factura, acesta fara a avea o conventie in acest sens.
Mentionez ca acest contract a expirat in luna iunie 2012, inca nu s-a semnat un alt contract, acum se negociaza pretul.
Intrebarea mea este daca mai putem sa ne recuperam banii facturati ( si achitati de noi ) in plus fata de contract, ce sanse sunt, si ce pasi trebuie facuti
Multumim
Acest contract dupa cum am constatat ( la preluare ) nu s-a respectat,chiar de la incheierea in anul 2009 dupa primele luni apar diferente la total factura fata de suma din contract, anjungand spre finalul termenului la o suma mai mare cu 50 %. Ex. in contract suma este de 500 RON / luna si s-a ajuns la 753.18 RON / luna Multumesc
Parcurgeti atent clauzele contractual negociate
In situatia in care au fost impuse suplimentar, fara act aditional,fara acordul dvs valori si echivalent de plata,altele decat cele contractual prevazute aveti dreptul sa denuntati practica partenerului contractual,incalcarea obligatiilor contractual asumate
Puteti sesiza inclusiv ANPC,inclusiv instanta de judecata
Am avut de-a face cu trei firme de service ascensor, chiar si cu altele de service interfon.
In toate contractele era prevazuta o suma fixa exprimata in RON.
Nu s-a pus problema niciodata ca aceste sume sa fie modificate, decat daca intervenea vreo reparatie care necesita inlocuirea unor piese, dar aceasta suma suplimentara era evidentiata in factura pentru ce era ceruta la plata..