Sunt student si am contract pe proiecte cu salarizare si prezenta de 2 ore zi.Programul s-a extins la peste 8 ore zi fara nici un contract separat sau completare la vechiul contract .Sunt student si doresc sa mi dau demisia cu incetarea imediata a contractului.HR nu doreste dect cu preavizul de 15 zile .Ce posibilitate am sa incetez contractul imediat ,sunt extenuat si cred ca voi face depresie deorece ma suprasolicita si nu mai ajung la facultate . Daca imi iau concediu medical pentru cele 15 zile se mai prelungesc cele 15 zile de prezenta? Sunt obligat sa lucrez mai mult decat am stipulat in contarct ? Ma tot agata de importanta proiectelor fara sa vada lipsa mea de continuitate si de oboseala pshica.
Un sfat va rog
Multumesc
Daca va dati demisia credeti ca aveti un avantaj ? ....
Puteti demsiona fara preaviz numai in cazul in care angajatorul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin c.i.m.... in speta, este vorba despre o modificare a c.i.m. si nicidecum o nerespectare a acestuia.
Nu o sa va afecteze in viitor temeiul de drept al incetarii c.i.m.
(.....)am incheiat prezentul contract individual de munca in urmatoarele conditii asupra carora am convenit.
H.durata muncii....
Fragment din CIM.:)
Mie expresia "am convenit" imi suna ca o obligatie.
CIM-ul lui @cerb prevedea 2 ore/zi. Prelungirea acestuia pana la 8 ore/zi presupunea intocmirea unui act aditional, lucru care s-ar fi realizat cu acodul ambelor parti, anagajat si angajator.In conditiile in care angajatorul ar fi procedat corect ,studentul nostru ar fi stiut in ce se baga si-ar fi spus atunci stop joc.:) Si nu s-ar mai afla acum in situatia de-a fi la un pas oboseala psihica.
In conditiile in care se considera ca aceasta prelungirea a programului de munca este doar o modificare :rolleyes: , angajatorul de ce nu poate fi sanctionat de catre angajat prin folosirea punctului (8) art. 81?