As dori sa stiu undei ii pot face o reclamatie administratorei blocului, deoarece am cerut o cartela magnetica pentru a intra in bloc, in valoare de 16 lei, iar ea nu a vrut sa-mi dea chitanta pentru acea suma, spunandu-mi ca nimeni nu i-a mai cerut asa ceva pana acum. Va rog spuneti-mi ce sa fac!
Reclamatia o puteti face in scris la Primaria de care apartineti,acolo fiind un compartiment specializat in problemele asociatiilor de proprietari si la Politia economica.
@aliliteanu,
Va trebuia chitanta ca sa decontati undeva aceasta cheltuiala sau trebuia sa justificati cu document undeva?
In asociatii se mai ajuta oamenii si fara documente si-am sa va explic.
Daca vine un proprietar la asociatie si solicita o cartela i se poate spune simplu ca asociatia nu are cartele dar ca poate merge la firma X care a instalat interfonul si sa cumpere de acolo cartele.
Dar in unele asociatii, administratorul stiind ca sunt asemenea solicitari din cand in cand, trece pe la firma ce a instalat interfonul si cumpara din banii lui 5-10 cartele. Pe acestea are sau nu un bon fiscal de la firma respectiva. Cand apare un proprietar si vrea o cartela, este placut ca administratorul sa-l serveasca imediat. Isi recupereaza treptat banii si toata lumea este multumita fara sa-si puna intrebari si sa-si faca probleme.
Unde este necazul si pentru ce ar trebui sa fie reclamat?
Daca suntem foarte exigenti, ar trebui sa-i pretindem administratorului sa cumpere mai multe cartele si sa ia bani pentru acestea din asociatie, din casierie. Dar daca astazi se cumpara 5 cartele si nu se dau proprietarilor decat atunci cand solicita fiecare, ar trebui ca acestea sa intre intr-o gestiune, o fisa de magazie, o evidenta contabila..., ca altfel iar te reclama cineva undeva...
Asa ca va rog sa nu va suparati pe mine dar intreb si eu daca dv va foloseste cartela sau chitanta.
Era mai convenabil sa va dea adresa firmei de unde puteti cumpara?
Va multumesc pentru raspuns, nu imi era de folos chitanta, numai ca mi s-a parut foarte mult suma care a cerut-o pentru o cartela, si de aceea i-am cerut numele firmei, sau un nr. de tel iara ea nu a vrut sa mi-o dea, gasea tot felul de scuze, si asa ar fi normal sa-mi dea o chitanta sau o adauge la intretinerea blocului? va multumesc.
Intr-adevar, asa cum v-a spus si @adriantot, administratorul poate cumpara, fie din bani proprii, fie din banii asociatiei cartele.
Daca cumpara din banii asociatiei poate proceda in alte doua feluri: fie trece aceasta cheltuiala prin contabilitate si in acest caz ar trebui sa va fi dat chitanta, fie nu trece cheltuiala, stiind ca va recupera banii rapid si atunci pune factura si chitanta cu care a cumparat cartelele intr-o punguta alaturi de cartele. Pe masura ce oamenii cumpara cartelele, el incaseaza banii, ii pune in punguta, da omului cartela si in acest caz ii arata factura cu cat a platit pe o cartela. Cand epuizeaza cartelele de vandut, arunca si factura si chitanta sau le pastreaza undeva in afara contabilitatii pentru stiinta, statistica, istoric etc.
In cazul dv. este o hotie, indraznesc sa spun. Nu v-a dat chitanta, dar nici nu v-a aratat vreun act de cumparare. In plus de asta o cartela de intrare in bloc, daca e obisnuita (nu stiu cum ar fi una neobisnuita) nu costa mai mult de 6 lei.
@aliliteanu
nu e anormal sa coste 16 lei.
depinde de tipul de cartela
ale noastre au fost 16,5 lei (HID activ 37 bit) ... cautand mai ieftine pe piata am descoperit ca exista si mai scumpe
si pentru ca am luat 400 de bucati era cam ciudat sa se le platesc din buzunar sau din casierie fara justificare contabila clara
Plata interfon
dddgab
In blocul nostru firma de service interfon a facut oferta pentru un pret fix pe apartament (3 lei/ap). In contract este trecuta suma totala adica 288 lei (pt ... (vezi toată discuția)
Locuirea in comun
dumimihai
buna seara! desi suntem in perioada in care copiii aproape se nasc cu cunostinte de calculator; spre rusinea mea eu sunt novice,asa ca va rog sa scuzati ... (vezi toată discuția)