avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 596 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... despre factura telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

despre factura telefonie mobila

Buna seara sunt foarte suparata pe o retea de telefonie. sa va povestesc pe scurt . eu sunt abonata de mult timp la aceasta retea am vrut in acest an sa renunt si pe parcurs m-am razgandit iar pe data de 28-08-2012 am reinoit abonamentu cu optiunea de 12 euro cu TVA . cu minute in retea si sms + mb de internet . pe 2 ani + mi-am achizitionat un smartfone la oferta 1 euro . luna asta mi-a venit facutura de 153.66 .precizez pt monitorizare personala a traficului de net am descarcat o aplicatie 3 g dog watch. si verificam mereu datele ramase+ din optiune la *123# . pe data de 07-10-2012 am facut verificare la *123# si imi aparea la cost suplimentar doar 0.14 centi / va intreb cum e posibil ca acum sa-mi sustina pe factura ca eu am 21 euro cost suplimentar ?
si dece nu mi-a aparut pana pe data de 07-10-2012 la cost control (*123#)? ei sustin ca am 21euro cost datorat consumului suplimentar de internet efectuat prin aplicatiile de pe android . dar eu nu inteleg cum pot face cost suplimentar daca dezactivam netul din setari de fiecare data cand paraseam pagina sau aplicatia de net? . intrebarea mea este : pot rezilia contractul sau negocia schimbarea abonamentului ,fiind un client vechi inainte de expirarea contractului?fara sa suport nici o taxa in plus ?deci tine-ti cont ca nu am fost informata de cei 21 de euro cost suplimentar pt net , faptul ca nu ma avertizat nimeni ca desi inchid din setari netul aplicatiile inca foloseau netul fara aprobarea mea .
Ultima modificare: Miercuri, 10 Octombrie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: roxanaeu , utilizator 01:59, 25 Octombrie 2012
mai întâi de toate, studiați cu mare atenție clauzele contractuale : acolo se pot găsi nelămuririle și răspuns la întrebările dvs., noi nu avem acces la acele informații.După aceea, vom mai vedea ce-i de făcut.
am incheiat contractul telefonic . nu stiu cum pot citi contractul? ce ma sfatuiti sa fac ? sunt disperat ca daca acept si platesc va dati seama ca oricand imi poate repeta problema
Buna ziua

Ce ati rezolvat pana la urma? opinia mea este sa platiti numai abonamentul si ce stiti ca ati depasit nu ceea ce apare in plus la factura.
Acelasi lucru il patesc eu acum cu dansii ,imi apare un cost suplimentar atentie de 70 de euro.Dar eu nu ii las.
Am stat 2 ore la telefon cu ei si am auzit tot felul de gogomanii :
-ba sunt tot pe vechiul abonament desi in contract zicea ca intra in vigoare de la data semnarii abonamentul
-ba ca au intrat minutele dar traficul de date intra de luna viitoare- aberatie mare
-ba ca de fapt mi-a intrat si traficul de date dar ca pt ce s-a depasit ma taxeaza standard cu 0,9 euro pe MB cand in contract scria ca de fapt cu 0,5 euro la 50 MB!
-ba ca am avut o optiune activa de 80 MB de care eu nu stiam si culmea doar luna aceasta era
-ba ca mi-au dat ei 200 mb gratuit si restul intra de luna urmatoare. si uite asa...Optiuni care nici nu apar in contract deci nu exista.
-eu am facebook , mail nelimitat si gratuit si 200 mb si se contrau cu mine ca mailul intra in cei 200 mb cred ca de aceea si 133 mb in plus.

Doamna eu va zic sa nu ii lasati, eu una nu am de gand:

Abonamentul intra in vigoare de la data semnarii contractului normal cu minute si trafic de date proportional cu zilele ramase din luna pt cei care au incheiat dupa perioada de facturare.
Abonamentul nu este fractionat , nu intra intr-o luna minutele si pe urma si traficul de date, intra toate.
Minutele si traficul suplimentar se fac la costul abonamentului achizitionat , nu la taxare standard.
Si pot continua.
Ce va propun.Faceti o sesizare la serviciul clienti in care sa le spuneti ce se intampla cu lux de amanunte si le atasati si contractul, precizati-le ca daca nu se rezolva mergeti la ANPC si vedem ce se rezolva.Nu ii lasati. E dreptul dvs si mai ales sunt banii dvs!
1) această bazaconie/năzbâtie - contractul încheiat la distantă - este la modă si bântuie prin mintea vicleană a unor societăti si constituie cel mai simplu mod de a fraieri clientii, face parte din Dreptul Comertului International ; Codul Comercial art.37-38, contractul încheiat la distantă, bază-O.G. 1302000 ; art.9 din Legea nr.3652002 ; Legea nr4552001, privind semnătura electronică si au la baza DIRECTIVA 9993 privind semnatura electronica si Directiva nr.200031CE privind comertul electronic ;
2) pt. un studiu mai aprofundat si mai multe detalii :
[ link extern ] ;
[ link extern ] # ;
3) solicitati să vi se transmită contractul în formă materială-SCRISÃ, studiati-l si reziliati-l în SCRIS societătii în interiorul a 10 zile de la primire : Atentie la clauze ! Societatea obisnuieste introducerea unor clauze beton de penalizare etc etc
Ultima modificare: Miercuri, 24 Octombrie 2012
Ares-3, moderator
Eu am incheiat contractul la o reprezentanta a lor asa ca il am negru pe alb. din pacate pt ei :P)))))
si nu au cum sa imi spuna alte lucruri decat ce este in contract.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract orange Tudor Mincu Tudor Mincu Buna ziua, Am o problema cu Orange. In Decembrie 2009 am achizitionat un telefon Blackberry 8520 Curve de la ei, cu abonament de 20 de euro (TVA inclus). ... (vezi toată discuția)
Problema cu operator telefonie mobila daniel1979 daniel1979 In urma cu un an si doua luni am incheiat un contract cu Orange. De cateva luni mi-am activat optiunea wap unlimited pe telefon, iar in urma cu aproximativ 20 ... (vezi toată discuția)
Cum putem stopa furturile de la orange? adrianocty adrianocty Am un abonament de familie de 10 euro.Pana in 19.12.2009 am avut activa o optiune de internet cu trafic inclus de 500 mb. Vazand ca acest trafic inclus de 500 ... (vezi toată discuția)