Am un abonament de familie de 10 euro.Pana in 19.12.2009 am avut activa o optiune de internet cu trafic inclus de 500 mb. Vazand ca acest trafic inclus de 500 de mb practic se consuma in cateva zile, am sunat la 408 si am rugat operatorul sa-mi dezactiveze aceasta optiune (mentionez ca in data de 18.12.2009 consultand serviciul Cronos nu figuram cu costuri suplimentare ba chiar mai aveam 24 mb nefolositi). Ce s-a intamplat de fapt? Sfidand orice bun simt a doua zi consultand serviciul Cronos constat uluit ca ca deja aveam un cost suplimentar de 21 euro. Sun din nou la 408 sa-i intreb ce se intampla si insist sa-mi dezactiveze orice optiune de internet si dvs. ce credeti ca se intampla?:O
In 21.12 ora 10:39 grupul avea 0,00EUR credit. Cons. dvs 14,50EUR. Cost suplim 41,96EUR (din care 41,96 date). [Din optiunile dvs mai aveati 0 min orange sau 0 min nat.
Am reclamat si telefonic si prin mail chiar si scris degeaba...
Ce sfat imi dati?
buna ziua !
..parerea mea este ca ar trebui sa facti o sesizare scrisa la Orange . Cred ca ar fii foarte indicat sa pastrati mesajele de la 415 si in acelasi timp sa faceti si o sesizare la ANPC (protectia consumatorului ).Daca aveti posibilitatea sa fotografiati acele mesaje si sa le anexati !
Succes !
Trimite acele sesizari recomandat cu confirmare de primire !