avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Vrea sa ma dea afara de la munca desi sunt in concediu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Vrea sa ma dea afara de la munca desi sunt in concediu medical!!

Buna ziua.Am fost operat recent si mi s-a dat de la spital concediu medical 2 sapt.dupa care pot merge din nou la munk fara probleme...doar ca am inteles de la o colega de munk k patronul ar vrea sa merg sa-mi dau demisia in conditiile in care stie k trec printr-o perioada mai delicata!! in ce masura ma poate da afara de la munk atat timp cat eu sunt in concediu medical?am inteles k deja este cineva in locul meu.Mentionez k sunt angajat la 4ore/zi desi eu muncesc 15-17ore/zi si contractul este pe perioada
nedeterminata.As vrea sa ma sfatuiti ce este de facut in cazul meu!!:">
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:51, 11 Octombrie 2012
In timpul concediului medical contractul este suspendat de drept si nu poate interveni nicio modificare (inclusiv incetare asupra acestuia) cu exceptia incetarilor de drept- si nu este cazul aici.

Angajatorul dumneavoastra nu va poate obliga sa va dati demisia in conditiile in care, aceasta modalitate de incetare a contractului apartine exclusiv salariatului. Dupa terminarea concediului medical si intoarcere la munca, angajatorul poate apela la concediere pentru a va inceta contractul de munca dar chiar si atunci, indiferent de tipul de concediere (pt motive imputabile salariatului sau pt motive neimputabile salariatului) aceasta trebuie justificata si trebuie indeplinite anumite proceduri conform Codului Muncii.
Mi s-a spus ca imi va inceta contractul de munca pe data e 15 oct.dar eu nu mi-am dat demisia si nici preaviz nimic!!deci voi merge sa duc concediul medical semnat si parafat de medic si sa vad ce va zice!