Buna ziua ,
Am o problema cu firma de telefonie mobila, am 4 contracte din care 3 au expirat abonamentele le am toate de vre-o 6 ani si m-am decis sa renunt la 3 , insa aici incepe distractia , am facut cerere de reziliere a contractului in data de 12 septembrie mi sa zis ca voi fi contactat in 5 zile lucratoare , nu a mai facut-o nimeni am resunat mi-a zis ca trebuie sa ma contacteze de la biroul rezilieri nu a mai facut-o nimeni am sunat de nenumarate ori a zis va promit va resunam noi pana in ora 6 bine inteles nimik am inteles ca sunt 30 de zile care trebuie sa treaca de la cerere , ne-au sunat sa ne ofere beneficii contractuale etc , am mentionat de nenumarate ori ca nu mai vreau sa tin abonamentele ,mi s-a zis insfarsit sapt trecuta ca se rezolva ca se emite ultima factura si gata iar azi surpriza , minutele pe luna aceasta au aparut iar , cand am sunta din nou sa le zic trebuia sa imi faca transtferul la biroul rezilieri dar acolo era toata lumea ocupata ...daca nu le mai platesc factura ceea ce le-am si zis ca eu nu mai platesc nimik inca o luna ce se poate intampla? mi se pare o bataie de joc ce fac ei cand faci contractele in 3 minute e gata tot cand vrei sa renunti trag de timp ca nesimtitii !!!!! Va rog imi poate da cineva un sfat ???>
Formulati o plangere la Protectia consumatorului si lecturati cu atentie toate cele sase contracte ( sper ca am inteles bine!) pentru a identifica existenta clauzelor abuzive).
Esential e ca dvs. sa achitati serviciiile de care ati beneficiat in toate contractele, eventualele discutii facandu-se pe costuri ale unor servicii de care nu ati beneficiat.