Aflandu-ma la sfarsitul perioadei contractuale cu TELEKOM ROMANIA, cu toate facturile achitate pana in aprilie, 0 datorii la ei, la inceputul lunii martie, fac cerere de reziliere online (cum mi-a indicat un operator a lor intrebat tot la telefon, pe care il am si inregistrat), primesc apoi un e-mail automat cum ca reprezinta o confirmare a primirii cererii de reziliere a serviciilor iar in ziua urmatoare primesc si sms cu numar de inregistrare cerere de reziliere cu data de 11.03.2021 si ca va urma sa ma contacteze un operator. M-a contactat, dupa cateva zile, operatorul care m-a sunat “din partea telekom si in legatura cu cererea de reziliere" cu oferte minune, i-am spus ca nu-s interesat, ca doresc inchiderea abonamentului si a serviciilor si mi-a indicat ca in cazul asta ca in maxim 5 zile dupa 11.04.2021 (data la care mi se vor inchide serviciie) sa predau si echipamentele la magazinul lor X, lucruri pe care le-am respectat cu strictete (in 13.04.2021 le-am predat), am primit si un proces verbal semnat si stampilat de la magazinul la care am predat echipamentele). Dupa cca. 2 saptamani ma mai suna tot “din partea TELEKOM Romania" o tanti ca “totusi ce va face sa plecati de la noi?” la care ii spun realitatea si motivul cum ca nu mai locuiesc la adresa respectiva si ca am stabilit deja cu prima colega a ei ca doresc inchiderea abonamentului, intrebandu-ma iar si iar ca nu doresc oferta cutare sau netul cutare la care i-am spus NU DOAMNA, NU, doresc inchiderea abonamentului! Ca sa ma asigur ca serviciile s-au inchis si ca le figurez cu predarea echipamentelelor si ca totu-i in regula (asta din cauza ca auzind de la multa lume ca au avut probleme cu cei ce au vrut sa plece din curtea lor si observ ca e plin netul de probleme de felul cu TELEKOM) zic totusi sa ii sun la Bucuresti la care duduia de la telefon ce mi-a raspuns dupa ce verifica in sistemul lor imi spune plina de seninatate ca nu figurez cu nicio cerere de reziliere si nici cu predare de echipamente. Am cazut in cap. Am toate inregistrarile audio cu operatoarele carora le-am spus clar ca doresc inchiderea serviciilor si care mi-au spus clar ca mi se vor inchide serviciile pe 11.04.2021. Am si PV de predare echipamente. Ei vor sa mai imi bage pe gat cateva facturi probabil si echipamentul la plata, sau habar nu am care e practica pe care o aplica in mod tendentios. Le-am facut notificare scrisa cu speta, niciun raspuns. A facut o "sesizare" cu problema descrisa si ultima duduie care a zis ca voi fi contactat in 48-72 de ore. Nimic inca si niciun semn din partea lor. Ce pot face in situatia asta cand eu am facut pasii in mod corect pentru reziliere. Iar serviciile trebuia sa mi le inchide pe 11.04.2021, dupa cum a afirmat inca prima operatoare cea care mi-a indicat sa predau si echipamentele. Iar ei continua sa imi factureze si sa-mi incarce facturi a caror servicii nu le mai folosesc. Multumesc
Cel mai recent răspuns:
gi-jane2 , moderator
07:05, 21 Aprilie 2021