avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1770 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua. Am avut un serviciu de telefonie fixă și ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua. Am avut un serviciu de telefonie fixă și internet ...

Bună ziua. Am avut un serviciu de telefonie fixă și internet de la telekom la care am dorit să renunț. Am trimis o cerere de reziliere și am fost sunata după câteva zile. Am explicat motivele, că nu mai sta nimeni acolo și a spus că e ok să predau echipamentul că cererea se aprobă fără alte specificații. Zis și făcut. De atunci nu am mai primit nimic de la ei,nici mesaj pe telefon, nici mail, mi-au desființat contul. După aproape un an primesc mesaj de la o firmă de recuperări să-mi achit debitul la telekom (taxă de reziliere). Din câte știu rezilierea se poate face fără taxe cu acordul ambelor părți. Operatoarea la telefon nu a spus nimic de taxă. Ce ar trebui să fac?
Cel mai recent răspuns: andrei2013 , utilizator 10:55, 7 Martie 2023
Buna ziua,
Rezilierea se face fara costuri, doar daca, de exemplu, ați fi primit o notificare de mărire de preț, cu care nu ați fi fost de acord. Cu excepția, bineînțeles, a costurilor cu echipamentele, daca nu le-ați fi predat.
In situatia dvs, va trebui să verificați dacă nu erați inca în perioada minima contractuala. Având în vedere că, dvs ați solicitat rezilierea, va trebui sa plătiți diferența dintre valoarea abonamentului și perioada contractuala rămasă. E bine sa aveți și un proces verbal de predare a echipamentelor, asta ca sa nu vă treziți că va sunt imputate.
Succes și numai de bine!
Buna ziua,

Dupa ce ati reziliat nu ati mai primit nicio factura in care sa apara taxele de reziliere?

Daca nu, atunci cum va pot imputa aceste taxe daca nu v-au trimis factura?
Buna ziua,

Daca cererea a fost aprobata fara alte specificatii si nu a mai primit nicio informare prin email/telefon/sms/factura atunci mai sunt legale taxele care i se imputa?

Livius Laslau a scris:

Buna ziua,
Rezilierea se face fara costuri, doar daca, de exemplu, ați fi primit o notificare de mărire de preț, cu care nu ați fi fost de acord. Cu excepția, bineînțeles, a costurilor cu echipamentele, daca nu le-ați fi predat.
In situatia dvs, va trebui să verificați dacă nu erați inca în perioada minima contractuala. Având în vedere că, dvs ați solicitat rezilierea, va trebui sa plătiți diferența dintre valoarea abonamentului și perioada contractuala rămasă. E bine sa aveți și un proces verbal de predare a echipamentelor, asta ca sa nu vă treziți că va sunt imputate.
Succes și numai de bine!

Ultima modificare: Marți, 7 Martie 2023
andrei2013, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Telekom romania refuza sa-mi rezilieze contractul. buna ziua, aflandu-ma la sfarsitul perioadei contractuale cu telekom romania, ... sharpwhite sharpwhite Aflandu-ma la sfarsitul perioadei contractuale cu TELEKOM ROMANIA, cu toate facturile achitate pana in aprilie, 0 datorii la ei, la inceputul lunii martie, fac ... (vezi toată discuția)
Buna. am reziliat un contract de telekom smart stick de televiziune. ... Dani020 Dani020 Buna. Am reziliat un contract de telekom smart stick de televiziune. Denuntare a fost unilaterala si fara taxe datorita unei modificari contractuale ... (vezi toată discuția)
Contract telekom incheiat ( dupa 1 an si 6 luni) deci inainte ... violeta ion violeta ion Contract Telekom incheiat ( dupa 1 an si 6 luni) deci inainte de 2 ani. Este legal sa se pretinda taxa de reziliere a contractului inainte de termen? (vezi toată discuția)