Buna ziua,
Am o intreprindere indiciduala - vanzare produse alim. in magazine, si de curand am instalat un terminal pentru plati facturi si incarcari electronice. Ei mi-au emis o factura pentru incarcare electronica si o informare de plata pentru facturile incasate. Comisionul meu va fi virat in cont la sfarsit de luna pentru incasari facturi, iar la reincarcari am stabilit un curs euro/leu, cu un anumit procent peste cursul la care ei imi factureaza incarcarile.
Cum le inregistrez in registrul de incasari si plati?
multumesc.
La plati inregistrati documentul de plata al facturii primite de la ei iar la incasari inregistrati valoarea din bonurile de la casa de marcat (din raportul zilnic z) cand vindeti catre clienti.
Diferenta dintre aceste valori represinta venitul dumneavoatra.
Daca sunteti inregistrat ca platitor de tva, separati tva-ul.
Buna ziua !
Am colaborat pana in 18.08.2022, cu PayPoint, apoi am incheiat colaborarea, urmand sa mi se plateasca doua comisioane restante, insa cei de la Paypoint sustin ca am o datorie de 2755.88 lei. Am cerut sa-mi explice de unde aceasta datorie, in conditiile in care eu am achitat zilnic incasarile la Unicredit, dovada sunt chitantele pe care le am.
Am solicitat fisa de client , din care rezulta ca suma datorata reese din ultima zi de incasari, adica 18.08.2022, zi in care ei spun in fisa de client ca nu am facut nici o depunere. Le-am dat dovada platii si cu toate acestea , nu vor sa o ia in calcul si sunt mereu sunata si intrebata cand imi platesc debitul.
Am incercat prin toate mijloacele posibile sa rezolv pe cale amiabila dar sunt plimbata de un an de zile si nu vor sa rezolve aceasta situatie, spunand ca nu au timp.
Ce pot face in cazul acesta?
Factura paypoint
adlala
Am in fiecare zi incasari din incarcare electonica,in casa de marcat,nu s-a selectionat un deparament singur cu aceasta \"incarcare electronica\"si imi apare ... (vezi toată discuția)