avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 462 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contestatie taxarea nemijlocita prin intermediul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contestatie taxarea nemijlocita prin intermediul angajatorului a salariului

Din moment ce salariul este propietatea integrala a salariatului, angajatul ar trebui sa aiba optiunea daca angajatorul sa-i plateasca taxele, sau sa si le plateasca singur, primind salariul brut, nu net... din moment ce nu mai e comunism, si avem dreptul la propietate

Ce legislatii sunt relevante/atinse de cererea mea va rog?
Cel mai recent răspuns: justice123 , utilizator 20:02, 26 Octombrie 2012
Codul Fiscal reglementeaza obligativitatea retinerilor la sursa.
Codul Muncii reglementeaza in sarcina angajatorului obligatia sa plateasca toate contributiile si impozitele aflate in sarcina sa, precum si sa retina si sa vireze contributiile si impozitele datorate de salariati, in conditiile legii - art.40 alin.2 lit.f.
Hmm, multumesc, cred ca pe asta o las pe alta data, fiindca ar trebui sa ridic exceptia de neconstitutionalitate a legii in raport cu dreptul constitutional la propietate, si sa aduc dovezi si niste abuzuri ale fiscului (cum ar fi acela al dlui Blejnar impotriva dlui Badea si alte parti in dosar) si ale angajatorilor sau orice gasesc. Ideea e ca si cetateanul, care este obligat sa cunoasca legea, sau cel putin nu e scutit de necunoasterea ei de drepturi si obligatii, poate aprecia ce taxe sa plateasca si care sunt abuzurile, inainte sa i se taie din salariu si sa fie tarat prin judecati cine stie cati ani. Sunt constient insa cam cate sanse am sa castig asa ceva...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură