As dori daca se poate niste informatii privitoare la realizarea unui concurs on-line cu premii. Firma noastra a beneficiat de un "lifting" de market-management si un aport de capital, incercand ca multi altii sa ne mentinem pe piata si poate sa crestem. Tocmai de aceea dorim sa atragem clienti prin organizarea unui concurs cu premii. Vag imi aduc aminte ca procedurile sunt relativ complexe, multe hartii mult de umblat, documentatii etc. As vrea sa va intreb daca primesc premiul de la un tert prin sponzorizare (ca mai apoi sa-l dau mai departe castigatorului prin proces verbal) nu este mai simplu dpdv birocratic decat sa cumpar pe firma premiul? In cazul in care ofer ca premiu un produs realizat de firma se poate considera oferta de promovare, insa daca doresc sa ofer de exemplu o bicicleta la sfarsitul campaniei...asta inseamna proiect si doccumentatie concurs, regulament inregistrat la notar si facut public nu? Ce altceva ar mai trebui sa stiu in legatura cu realizarea unui astfel de concurs? Va multumesc.
Buna seara,
Nu stiu daca intre timp ati gasit sau nu raspunsul la intrebare dar am sa va raspund totusi. In primul rand, nu este chiar atat de complicat cum pare. Pe scurt, trebuie redactat un regulament al concursului (cu clauze legate de premiile, valoarea acestora, conditii de participare, modul de acordare si inmanare a premiului, cum se retine impozitul pe premiu daca este cazul, etc) care intr-adevar se autentifica si care trebuie adus la cunostinta potentialilor participanti anterior datei de incepere a concursului.
In ceea ce priveste sponsorizarea, aceasta nu este permisa intre firme, prin urmare trebuie cumparate de firma dvs. produsele care vor fi oferite ulterior ca premii, ceea ce nu e deloc complicat.
Sper ca v-am fost de folos.