avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 408 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare produs incaltaminte
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produs incaltaminte

Buna ziua !
In urma cu mai putin o luna am achizitionat o pereche de cizme care dupa maxim 20 de zile nu doar ca s-au dezlipit , dar si talpa efectiv s-a rupt.
Deoarece site-ul ANPC-ului mi se pare destul de ambiguu si nu am gasit informatiile necesar va rog daca imi puteti spune care sunt drepturile mele in aceasta situatie.
Mentionez ca doresc sa imi primesc suma de bani inapoi deoarece daca imi va fi inlocuit produsul ma astept sa ajunga in aceeasi stare. Astfel , va rog daca imi puteti spune daca imi pot solicita banii inapoi sau nu pot beneficia decat de inlocuirea produsului .
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 08:19, 5 Noiembrie 2012
Daca mai aveti certificatul de garantie sau bonul prin care ati achizitionat produsul si nu a depasit perioada de garantie atunci aveti dreptul sa cereti bani sau inlocuirea produsului.
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Noiembrie 2012
Alex Dedu, Mediator
Am doar bunul fiscal. Va rog daca imi puteti confirma ca perioada legala de garantie este de 30 de zile de la achizitionarea produsului.
Talonul de garantie al incaltamintei trebuia sa fie in cutie sau tiparit pe dosul cutiei.
In principiu, termenul de garantie al incaltamintei este de 30 de zile de la achizitionare.
Din pacate ceea ce am achizitionat eu nu a venit cu un asemenea certificat de garantie si nici nu vorbim de un lant de magazine cunoscut. Va rog daca imi puteti spune care este textul de lege la care pot face referire pentru a mi se returna banii. De asemenea , daca produsul imi este inlocuit garantia este reinnoita ,nu?
Nu ii puteti obliga sa va restituie banii daca va pot inlocui produsul cu altul la fel. Doar daca nu au si va ofera altul care nu va place / nu va convine pretul etc. ati putea cere asta.
Mergeti la magazin cu produsul si cu bonul, subliniati faptul ca nu ati primit garantie si ati prefera sa rezolvati problema cu ei nu prin Protectia Consumatorilor.
Inainte de a face reclamatie trebuie sa faceti acest demers, altfel de la Protectia Consumatorilor va vor indruma intai la magazin - tot acolo ajungeti, insa cu mai mult timp pierdut.

Aveti aici un ghid de intocmire a unei reclamatii:
www.avocatnet.ro/content/for...

Alte discuții în legătură

Protectia consumatorilor - cizme dezlipite la putin timp dupa cumparare danabunea danabunea Buna ziua. Am urmatoarea problema: in 22.12.2011 am cumparat o pereche de cizme cu 115 lei. Intradevar nu sunt din piele, dar pretul nu e mic. Ieri a inceput ... (vezi toată discuția)
Talpa uneia dintre ghetele cumpărate în 18.01.2016 a crăpat. ce pot face? Gabriela  Pintea Gabriela Pintea În 18 ianuarie 2016 am cumpărat o pereche de ghete de la un magazin de cartier. Ghetele sunt făcute de o firmă care are câteva magazine de desfacere în ... (vezi toată discuția)
Returnarea produselor si primirea contravalorii produsului alexandra1990 alexandra1990 Am achizitionat de curand o pereche de cizme pentru cineva dintr-un magazin care sunt prea mari. La magazinul respectiv nu au alta marime si nici nu am gasit ... (vezi toată discuția)