Buna ziua,
Va rog mult sa-mi spuneti cum trebuie sa procedez in situatia in care sunt PFA(taxi)si sediul firmei este acasa.Am voie sa suport ca PFA cheltuieli cu chiria?
Va multumesc mult.
Daca este sediul acasa ati facut contract de inchiriere? Daca nu aveti contract de inchiriere cum ati putea suporta cheltuieli ca PFA pentru inchiriere? Poate aveti dar contract de comodat si doriti sa suportati cheltuielile de intretinere?!
Il completez pe colegul meu, mentionand ca in acest caz trebuie sa incheiati un contract de inchiriere pentru spatiul respectiv intre Dvs., ca persoana fizica si PFA. In functie de suprafata locativa inchiriata deduceti chiria si cheltuielile cu utilitatile, asa cum a mentionat mai sus @George1962.
Pfa
Thanis
Ce cheltuieli cu utilitatile pentru sediu ( telefon, curent electric, intretinere ) se pot deduce din profitul realizat ca PFA? (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.