Blocul incare locuiesc are inchiriat un spatiu de la parter unei societati comerciale cu mai multi angajati.
Pe listele de plata lunare ale cheltuielilor la intretinere, nu este trecuta si aceasta societate , astfel ca nu stim daca participa sau nu la plata utilitatilor.Mai precis, asociatia de locatari nu da nici un detaliu privind modalitatea de taxare a acestei firme. Toate facturile care vin se impart pe nr de persoane sau apartamente. Despre spatiul inchiriat la parter nu se face nici o referire.
Intrebare
Este corect ca firma care inchiriaza spatiul de la parter sa apara pe listele comune cu plata cheltuielilor la intretinere?
Depinde cine este proprietarul spatiului inchiriat si cum este incheiat contractul de inchiriere.
Poate contractul este incheiat in asa fel incat firma respectiva sa plateasca numai chiria nu si utilitatile.
Daca contractul este incheiat fara plata utilitatilor de catre firma , inseamna ca locatarii vor plati tot ce a consumat firma respectiva, apa , curent, caldura etc?
Al cui este acel spatiu inchiriat? Daca este al asociatiei de proprietari probabil ca suma pe care asociatia o incaseaza de la firma care a inchiriat spatiu, este suficienta pentru a acoperi si cheltuielile cu utilitatile
Daca spatiul respectiv nu este al asociatiei, atunci proprietarul are contrate separate pentru utilitati, pretul acestora fiind mai mare pentru firme decat cel casnic.
Fond de rulment
bellefille
Proprietarul unui spatiu comercial ,aflat la parterul unui imobil de locuinte ,care este inchiriat este obligat la plata fond rulment si daca da cum se ... (vezi toată discuția)