avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 979 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cum pot beneficia de ccc?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cum pot beneficia de ccc?

buna ziua.lucrez de cateva luni la o s.c insa doar de la 1.09 cu cim.in 23octombrie m-am operat si acum sunt in concediu medical.pb e ca dl patron nu are nevoie de angajati ce au nevoie de concediu medical.ma gandeam ca as face bine sa raman insarcinata,pb e ca nu stiu cam cat ar trebui sa ii mai indur nesimtirea?concediul medical este inclus ca vechime in munca?stiu ca anterior nasterii copilului trebuie avut un stagiu de cotizare de 12 luni.adica daca eu as avea norocul sa nasc in noiembrie 2013 indeplinesc toate conditiile?
multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:18, 5 Noiembrie 2012
~ Conținut șters la cerere ~
conteaza daca exista un cim cu durata intreaga de mnunca sau partiala?
avluca a scris:

.....
Ca sa beneficiati de indemnizatia de crestere a copilului este obligatorie indeplinirea stagiului de cotizare de 12 luni anterior momentului nasterii copilului .
...


Unde este prevazut asa ceva in legislatie ? ... :-/


@ C.Geta
Singura modalitate de a beneficia de indemnizaţie pentru creşterea copilului este realizarea de venituri supuse impozitului pe venit in ultimul an anterior datei nasterii copilului timp de 12 luni, aşa cum sunt ele prevăzute la art. 3 din OUG nr. 111/2010, sau aflarea în una dintre perioadele asimilate prevăzute la art. 2 alin. (5) şi (6) din OUG nr. 111/2010.

Acordarea indemnizatiei pentru CCC nu este conditionata de durata timpului de munca - norma intreaga sau timp partial.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură