avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale reduceri la infiintarea unui SRL de catre un student
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

reduceri la infiintarea unui SRL de catre un student

Buna seara,
sunt studenta in anul I la master si as dori sa infiintez un SRL. Am vazut pe ONRC ca se ofera reduceri, dar nu si care este valoarea reducerii. Stie cineva?
multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: s.c. MIRA ECO GROUP s.r.l. , Consultant protectia mediului 22:55, 19 Noiembrie 2012
Nu stiu daca masterul mai intra in aceasta categorie cu reducerile.....Se presupune ca deja va puteti angaja....
M-am uitat intre timp in hotarare, nu intrati aici:

ART. 2
(1) Pentru a beneficia de scutirile de la plata taxelor şi tarifelor prevăzute la art. 1, studentul care înfiinţează o societate comercială trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
a) urmează cursurile unei forme de învăţământ superior de lungă sau de scurtă durată la o instituţie de învăţământ superior acreditată;
b) este cel puţin în anul II de studiu şi a promovat toate obligaţiile prevăzute de senatul universităţii;
c) nu a depăşit vârsta de 30 de ani.

Adica cu privire la ceea ce am subliniat, primii 3 sau 4 sau 5 ani(depinde de facultate) inainte de master erau luati in seama.
Ultima modificare: Marți, 13 Noiembrie 2012
ContSters259670, utilizator
Daca aveti sub 30 de ani, masteratul si chiar doctoratul se incadreaza in prevederile HG 166/2003 prin care se acorda facilitati studentilor. Detalii infiintare gasiti aici:[ link extern ]
Dar intrucat sunteti doar in anul I de studiu, si intrucat conditiile sunt cumulative, tot nu puteti...
Sau si aici se considera ca ati trecut in primii 3 ani de facultate de anul 1.......si este suficienta doar adeverinta ca sunteti la master, indiferent de an....O nebunie!