buna ziua. am o nelamurire. am deschis recent o societate srl al carei asociat unic si administrator sunt eu. precizez ca am deschis aceasta firma pentru un mic magazin ce il detin intr-un centru comercial de articole de imbracaminte. practic sunt singurul angajat pe firma si tot eu joc si rolul vanzatorului daca pot spune asa. intrebarea mea este: am nevoie de carte de munca pentru asta, daca eu sunt si administratorul sau nu. daca nu am nevoie, atunci cum fac dovada ca eu muncesc acolo. in speranta ca m-am exprimat in asa fel incat sa se inteleaga, va doresc o zi placuta. multumesc anticipat.
Find asociat unic , puteti avea si calitatea de salariat la societatea al carei asociat unic sunteti ..... puteti sa desfasurati activitate si fara a avea calitatea de salariat , daca sunteti si administrator
deci, daca nu imi fac carte de munca, la un control de la itm pot primi amenda? iar daca nu imi fac carte de munca,. trebuie sa platesc altceva separat la stat? multumesc
Nu mai exista carte de munca de la 01.01.2011...
Nu aveti de ce sa primiti amenda la un control de la ITM daca sunteti administrator si decideti sa nu va intocmiti contract de munca.
Nu trebuie sa platiti nimic la stat in acest caz.
Dvs aveti aclitatea de administrator prin actul de consituire a societatii si , prin urmare, va desfasurati activitatea in baza raportului de mandat ... daca incheiati c.i.m. va trebui sa platiti contributiile la bugetul de stat ... c.i.m. poate fi si cu timp partial , nu neaparat cu norma intreaga.
scuze...la contract de munca m-am gandit, dar am ramas in trecut cu termenul de carte de munca. va multumesc mult de raspuns si pentru faptul ca m-ati lamurit. o zi cat mai placuta va doresc