Am un abonament la o firma de telefonie mobila pe 3 luni. Eu primeam in fiecare luna un credit de 7 euro si un mesaj de activare a minutelor.In primele luni am primit acel SMS de acordare a creditului dupa care eu trimeteam mesaj si mi se activau minutele.In data de 11.11.2012 am primit creditul dar fara SMS, eu am inceput sa vorbesc fara sa verific crezind ca mi s-au activat de la sine minutele.
Dar supriza a doua zi am ramas fara credit , cand i-am sunat sa vad ce s-a intimplat imi tot spuneau ca eu am primit creditul.Dar cel care trebuia sa trimita SMS sa ma anunte ca am primit creditul nu este vinovat?
Discutand cu colegii la servici am aflat ca cei de la firma respectiva fac des acest lucru
Iar cand am vorbit cu cineva de la relatii cu clienti mi-au spus ca si cererea mea de reziliere a contractului care expira pe data de 11.12.2012 nu vor sa o ia in considerare, chiar mi-au respins-o pentru ca eu am spus ca nu le platesc factura pentru ca si ei au o vina.
Va rog sa-mi dati un sfat ce sa fac.
[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]
Ca sa puteti ''scapa'' de abonament trebuie sa indepliniti 2 conditii:
- sa anuntati firma printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire trimisa cu o luna inainte de expirarea perioadei contractuale (sau oricand dupa aceea) ca nu mai doriti sa prelungiti contractul, si
- sa nu aveti datorii.
Recunosc ca nu prea inteleg mesajul si ce doriti dumneavoastra, poate incercati sa fiti putin mai explicit. Nu mai vreti sa platiti abonamentul (suma separata de cei 7 euro) pentru ca nu ati primit creditul?