Buna ,am avut incheiat un contract de telefonie mobila orange ,pe un an de zile .Dupa ce a expirat nimeni nu m-a anuntat daca doresc sa prelungesc contractul mai departe , dar eu am platit in continuare abonamentul .La un moment dat am fost nevoita sa plec din tara si m-am dus la firma pt al rezilia.Am spus ca plec si nu mai doresc sa beneficiez de serviciile lor.Din luna ianuarie pana in august tot imi veneau facturi de plata desi eu eram plecata si nimeni nu se mai folosea de serviciile lor , sotul imi achita in fiecare luna factura . In mai am fost pana acasa in concediu si iar am fost la firma si le-am explicat situatia , dar mi-au spus ca trebuie sa sun la Bucuresti , am tot incercat dar nu mi-a raspuns nimeni .Din luna august nu am mai platit nici un abonament si imi tot vin acasa hartii sa mai platesc inca 93,48 de ron .Am fost contactata si au incercat sa ma convinga sa nu reziliez contractu si mi-au spus ca, daca nu platesc suma respectiva o sa fiu inregistrata in baza de date a rau platnicilor . Nu pot sa inteleg un lucru mi-au prelungit contractul de abonament fara sa ma anunte , si timp de de 6 luni le-am platit abonamentul dar nimeni nu s-a folosit de seviciile lor , nu a fost consumat un minut sau un sms , iar acuma ma trezesc cu tot felu de hartii si cu somatii . Ultimul plic mi-a sosit de la credit expres , si ca sunt obligata sa platesc aceea datorie , daca nu se vor face demersuri in fata instantelor de judecata in vederea recuperarii sumei pe care am mentionat-o mai sus .Poate ma puteti ajuta cu un sfat, cum sa procedez corect .Va multumesc !
Prelungirea abonamentului se face potrivit dispozițiilor contractuale. În general, după expirarea perioadei minime obligatorii, abonamentele se prelungesc lună de lună (în virtutea acceptării tacite) până la depunerea unei solicitări de reziliere în scris cu minim 30 de zile înainte de data de la care se dorește rezilierea efectivă.
Dacă mai aveți contractul semnat cu ei citiți care e procedura de reziliere. Pentru că dacă în contract se menționează că se depune o cerere în scris prin e-mail sau trimisă prin poștă degeaba vă duceți la reprezentanții lor care sunt în conflict de interese cu dvs. (ei au bonusuri în funcție de numărul de abonamente contractate și posibil și în funcție de numărul de abonați pe care i-au determinat să se răzgândească să plece) să le comunicați verbal că doriți rezilierea.
Nefiind vorba despre o sumă mare e mai bine să scăpați de datorie decât să ajungeți să plătiți și cheltuieli de judecată și executare (cu excepția situației în care puteți face dovada că ați respectat procedura contractuală de reziliere, dar ei au continuat să vă factureze serviciile de telefonie mobilă).