avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Viza F2 si accesibilitatea acesteia.
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Viza F2 si accesibilitatea acesteia.

Eu am viza F1 si sunt student in SUA. De curand, m-am casatorit iar sotia mea a aplicat pentru viza F2 (dependent). Ea este din Venezuela si este absolventa de facultate in SUA. Aplicatia de F2 a fost acceptata iar plecarea din SUA nu ar fi o problema. Viza nu a fost data ci doar aprobarea de a avea viza F2 (atunci cand va fi aplicat pt aceasta). Noi planuim o vacanta in Romania asa ca incerc sa aflu cat mai multe informatii cu putinta in privinta vizei.

Intrebarea mea: Daca vine cu mine in Romania si facem o programare la Ambasada Statelor Unite, va primi viza din Romania?? Sau trebuie neaparat sa fie luata din Venezuela? Ce acte sunt necesare?

M-am gandit ca fiind sotia mea ar avea dreptul sa aplice pt viza si din Romania pt ca o calatorie in Venezuela nu e ceva posibil la momentul actual. Este imperativ ca ea sa se intoarca cu mine in SUA si trebuie sa aflu cat mai mult cu putinta.
Cu respect,
anonymous999
Cel mai recent răspuns: stefaniajohnston , utilizator 22:34, 16 Decembrie 2012
astfel de informatii le obtineti doar de la consulatul USA din Romania...opinia mea este ca puteti veni in Romania cu sotia si veti primi viza F2... Succes!
Buna ziua faceti programare la ambasada americana in romina prin telefon ,cumparati de la banca transilvania un cod de telefon pentru programare ,prin telefon le spuneti ca aveti in usa un pachet de viza aprobat F2 va v-a chema la ambasada sa va dea pachetul si restul actelor facute in rominia analize si tot felul ,dupa ce ati rezolvat actele faceti programare cu acelasi cod de telefon la ambasada bineinteles si cu taxa unei vize tot de la banca transilvania ,si va prezentati la programare pentru viza F2.succes