Reduceri fictive şi scumpiri în loc de ieftiniri au fost câteva probleme cu care s-au confruntat clienţii care s-au sculat anul trecut cu noaptea în cap pentru a profita de reduceri
Produsele cu adevărat interesante au avut, de cele mai multe ori, reduceri foarte mici
Vineri, 23 noiembrie, de Black Friday, magazinele anunţă reduceri spectaculoase pentru produse, de până la 80%. Preluând moda din Statele Unite, acestea vor începe vânzările încă de la miezul nopţii sau cinci dimineaţa.
Anul trecut, pe bloguri au apărut însă mai multe critici la adresa comercianţilor. Reduceri minuscule sau chiar fictive, scumpiri accelerate cu câteva zile înainte de Black Friday, ca să fie loc de „discounturi”, mai apoi, site-uri blocate şi comenzi neonorate din cauza stocului redus, sunt în topul criticilor aduse de clienţi.
[ link extern ]
[ link extern ] /
Intrebare mea este unde pot reclama acele magazine care vor au practici dubioase si pt care ar fi incadrarea faptelor, reclama inselatoare etc???