avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 475 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... vreau sa stiu daca mi s-a calculat pensia corect....
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

vreau sa stiu daca mi s-a calculat pensia corect....

Buna ziua, Am o mare dilema in legatura cu calculul pensiei mele, in 1997 am iesit la pensie pe caz de boala, am iesit la pensie de la oficiul de calcul al unei schele de petrol, initial sunt profesor de matematica fizica, cand am iesit la pensia de boala, dar , in 2010 a trebuit sa ies de drept la pensie, dupa ce am depus actele, si am primit decizia acasa, am vazut ca de fapt am aceeasi pensie de drept, ca si cea de boala, ulterior mi-a mai marit cativa banuti, dupa ce am dus copie dupa actele de facultate, caci acei ani nu erau luati in considerare la pensia de boala.Din alte informatii, am inteles ca nu este prea corect cum s -a procedat, am dat in judecata Casa de Pensii, la Bacau, dar.......".bineinteles" ca nu am avut
castig de cauza. Acum va intreb, mai pot sa fac vre-un demers pentru a sti ca pensia mea este calculata corect? spun asta pentru ca este foarte mica, si bineinteles ca nu sunt multumita.Mentionez ca am terminat facultatea in 1975, in cartea de munca este continuitate pana in 1997 si de atunci,pana in 2010 cand am iesit de drept la pensie.Daca este util, eu pot sa trimit si copii dupa actele mele de pensionare.
Multumiri anticipate!
Cu respect Elena,

Alte discuții în legătură

Este pensia mea calculata corect? cornelia09 cornelia09 In data de 22.10.2009 am iesit la pensie anticipat,cu o vechime totala in munca de 30ani 10luni si 5 zile,cu o pensie de 536 lei. In 29.05.2013 m-am incadrat ... (vezi toată discuția)