avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 870 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Examen Barou fãrã licenþã în Drept
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Examen Barou fãrã licenþã în Drept

Bună seara tuturor,

Sunt student la UAIC Iaşi la Engleză - Germană, anul 2, licenţă, şi momentan sunt Erasmus în Germania. După o reflectare îndelungată asupra viitoarei mele cariere am decis să o iau pe calea avocaturii. Întrebarările mele sunt următoarele: dacă iau licenţa în Engleză-Germană şi fac masterul în Drept, pot susţine examenul de Barou? Dacă da, care sunt condiţiile mai importante de luat în seamă? A 2a întrebare: Dacă, prin presupunere, ajung avocat, pot exercita meseria mea şi în afară şi cu ce condiţii? Vă mulţumesc pentru timpul acordat şi vă rog să mă scuzaţi dacă întrebările mele sună stupid pentru dumneavoastră.

Cu stimă,
Pintilei Alexandru

P.S. Nu am idee la ce categorie ar trebui să postez această întrebare.
Cel mai recent răspuns: Psychic , utilizator 00:47, 25 Noiembrie 2012
Art. 12 din legea nr. 51/1995 privind profesia de avocat stabileste in mod clar in cuprinsul alin. 1 - poate fi membru al unui barou, cel care indeplineste urmatoarele conditii: lit. b - este licentiat al unei facultati de drept cu durata stabilita de lege.

Vă mulţumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Doresc sa devin avocat sau consilier juridic anadascalu21 anadascalu21 Buna ziua. Am terminat facultatea SNSPA in 2007, administratie publica, si as dori sa fac facultatea de Drept la Universitate, se poate sa fac doar un an sau ... (vezi toată discuția)
Fara facultatea de drept mai poti deveni avocat? hopeless1 hopeless1 eu una zic ca nu dar poate nu am eu dreptate. am auzit fara sa vreau acest lucru. deci...domnilor avocat intrebarea mea este: daca nu ai facultatea de drept ... (vezi toată discuția)