Serviciile Externe de SSM pot să îşi desfăşoare activitatea numai dacă sunt în posesia unui
certificat de abilitare, emis de comisia de abilitare si avizare din cadrul ITM competent teritorial.
DOSARUL DE ABILITARE
În vederea abilitării solicitanţii transmit un dosar care va cuprinde următoarele documente:
cerere de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 8 din NLssm;
opisul documentelor din dosar;
copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerţului, care să conţină codul CAEN corespunzător activităţii pentru care se abilitează, şi, după caz, copie de pe actul constitutiv;
lista cu personalul care va desfăşura activităţi în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
copii ale documentelor care atestă pregătirea profesională şi nivelul de pregătire, potrivit prevederilor legale, a personalului care va desfăşura activităţi în domeniul SSM;
CV pentru personalul care va desfăşura activităţile de prevenire şi protecţie;
copii ale documentelor care atestă vechimea de cel puţin 5 ani în domeniul SSM, pentru conducătorul SE;
memoriu de prezentare, din care să rezulte mijloacele materiale şi resursele umane de care dispun si care sa contina cel putin info: sediu social; baza tehnico-materială; activităţile de prevenire şi protecţie prevăzute la art. 15 din NL ssm pe care intenţionează să le desfăşoare
copii ale deciziei de numire şi CIM, pe perioadă nedeterminată, pentru conducătorul SE;
copii ale CIM ale personalului de execuţie (lucratori ai SE) din SE;
declaraţii ale personalului SE privind păstrarea confidenţialităţii, în timpul şi după încetarea desfăşurării activităţilor de prevenire şi protecţie, asupra informaţiilor la care are acces.
[ link extern ] /