avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1629 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită imputare prejudicii prin contract de prestari servicii
Discuție deschisă în Executare silită

imputare prejudicii prin contract de prestari servicii

Buna ziua

Sunt PFA si am executat in cursul anului 2008 prestari de servicii diverse (in special vanzari) pentru o companie distribuitoare de materiale. Datorita blocajelor financiare, unul din clientii firmei nu a achitat marfurile achizitionate pana in prezent, declarand ca nu are fonduri. Patronul societatii la care lucrez ca si PFA mi-a transmis ca daca acesti clienti nu achita, se va intoarce impotriva mea. As dori sa stiu daca poate sa emita o executare silita pe numele meu sau pot fi actionat in instanta pe acest motiv, tinand cont ca in contractul de prestari servicii scrie ca voi fi responsabil cu vanzarea si incasarea creantelor firmei.

va multumesc
Cel mai recent răspuns: Boncu Constantin , Avocat 07:56, 7 Februarie 2009
Buna ziua,

dvs. sunteti pfa si aveti un contract cu firma distribuitoare de materiale.
Este foarte important continutul contractului.
Rezulta din acesta ca dvs. cumparati bunurile si le revindeti? Daca da, atunci dvs. datorati banii pe materiale, urmand sa vi-i recuperati de la clientul rau-platnic.
Daca din contract rezulta ca dvs. luati marfa si o vindeti catre terti, fara sa deveniti proprietar, atunci nu datorati banii ci doar tb sa faceti presiuni pe clienti ca sa plateasca.
Cititi cu atentie contractul.

av. Boncu
Buna ziua

Va multumesc.