avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 429 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reclamatie operator telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reclamatie operator telefonie mobila

De la inceputul lunii iulie am tot facut cereri de reziliere a contractului. Cand vom fi luati in seama? Facturi tot continua sa fie emise, pana cand? Oricum nu vom plati, nu avem de ce, nu e vina noastra?Cerem pentru ultima data rezilierea, daca nu, atunci ne auzim in instanta!


Ultima modificare: Marți, 4 Decembrie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ciobanu Vasile , Mediator 13:57, 6 Decembrie 2012
Sunteti suparat pe noi ?
De ce v-ati postat numarul de telefon in forum?
Ultima modificare: Luni, 3 Decembrie 2012
Gabriela Monica Ionescu, Consultant fiscal
Probabil ati postat gresit, dar daca tot ati facut-o: de ce spuneti ca nu aveti nicio vina? Care este situatia Dvs? Faptul ca ati facut cerere pentru reziliere nu insemana ca e automat acceptata, mai ales daca la semnarea contractului ati beneficiat de anumite facilitati.
Daca ati iesit din perioada contractuala (aceea pentru care ati semnat, de un an sau doi) trebuia sa le faceti o notificare scrisa - adica sa ii anuntati ca incepand cu data de... nu mai doriti sa beneficiati de serviciile lor - sa o trimiteti recomandata cu confirmare de primire iar dupa o luna nu cred ca va mai trimiteau facturi.
Daca totusi v-ar fi trimis, pe baza notificarii si a chitantei postale+a confirmarii de primire puteati refuza plata.

Puteti incerca o reclamatie la Protectia Consumatorilor daca puteti proba faptul ca ati cerut incetarea contractului si un operator v-a preluat cererea. Aveti model aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
Da, o reclamatie la protectia consumatorului ar fi cea mai potrivita pentru analizarea situatiei juridice sub aspect contractual.

Contractul trebuie respectat si depinde ce fel de clauze exista in acesta.

O reclamatie ar putea sa va ajute cel mai mult pentru a afla daca au o atitudine abuziva sau daca, in mod legal, contractual, va tot trimit facturi.
Ultima modificare: Miercuri, 5 Decembrie 2012
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
Problemele cu operatorii de telefonie mobila sunt aceleasi, indiferent de retea.
Daca doriti rezilierea contractului, solicitati acest lucru printr-o scrisoare cu confirmare de primire, la care atasati si o copie dupa CI sau BI.
Atentie solicitarea trebuie sa fie trimisa cu min 30 zile inainte de perioada de facturare pentru nr. de telefon a carui reziliere o doriti,
Compania, este obligata sa va raspunda sau o sa fiti contactat telefonic.
Oricum daca nu platiti, o sa suportati consedintele (din pacate).

Alte discuții în legătură

Contract de telefonie mobila GrozaMircea GrozaMircea Am solicitat preaviz de 30 de zile de la firma de telefonie mobila [EDITAT] care expira pe data de 18.01.2011 deoarece atunci imi expira contractul in urma ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet zahariatreder zahariatreder Pun o intrebare! Poate sa ma ajute cineva cu un sfat? Cum sa fac sa anulez un contract cu firma la care am abonament. In iunie 2012 am suplimentat ... (vezi toată discuția)
Doresc reziliere contract telekom ( persoana juridica) mobinstal mobinstal buna seara, desi sunt client Telekom ( mobil) doar de 3 luni , datorita serviciilor de proasta calitate, doresc rezilierea contractului . prin schimb de ... (vezi toată discuția)