Buna ziua.
Prietenul meu a deschis un SRL-D si este si administratorul societatii si mai are un asociat. In prezent eu sunt cea care se ocupa de societate (semnare contracte de prestari servicii, facturi, chitante, depunere declaratii si orice alte documente necesare). In acest sens am facut un document prin care el imi deleaga atributiile mai sus mentionate si faptul ca pot semna documente in numele lui. Este suficient acest document sau este necesar sa mergem sa facem si o procura la notar? Mentionez ca eu nu sunt angajata societatii si nu am calitate de actionar.
Multumesc.
Pentru a fi "in regula" din punct de vedere legal, aveti urmatoarele variante:
1. Dvs. personal incheiati un contract individual de munca cu angajatorul societatea comerciala iar prin fisa postului va sunt alocate aceste atributii si indatoriri.
2. Pentru fiecare operatiune in parte, primiti o procura speciala, autentificata, prin care sunteti mandatata de catre adminsitratorul societatii sa indepliniti anumite obligatii. In aceasta situatie, este necesar acordul asociatilor pentru ca administratorul sa delege atributiile sale unei terte persoane.