Din seria contabili "destepti" #-o
Pe scurt: Am o agentie de publicitate outdoor. Cumparam materiale de constructii gen teava ciment balast...etc construim panourile si le aplasam pe teren prin autorizatii specifice, iar apoi le inchiriem altor peroane juridice.
Recent am descoperit ca in contabilitatea noastra care este tinuta tin sa precizez de "o firma de contabilitate" aceste panouri nu sunt obiecte de inventar desi au personalitate juridica (pentru ele fiind obtinute autorizatii de constructie), deci materialele intra in firma se dau in consum si atat. Este corect? Daca nu este corect cum ar fi corect? Si daca in cazul unui control am avea ceva de suferit avand in vedere ca avem incheiat contract pentru serviciile de contabilitate, si nu era obligatia mea ca sa le mai stiu si pe astea avand in vedere ca sunt de meserie inginer si nu economist?
Va multumesc in avans pentru raspunsuri. :))
Atata timp cat contabililor destepti nu li s-au comunicat consumurile pentru fiecare panou publicitar executat, forta de munca utilizata si toate celelalte cheltuieli, acestuia nu aveau cum sa intocmeasca un deviz si un raport de productie, sa inregistreze productia executata si panourile ca mijloace fixe.
Daca nu exista comunicare intre administartorii societatii si firma de contabilitate este foarte greu de ghicit :rolleyes:ceea ce se doreste a se inregistra. La o firma de contabilitate actele contabile se duc cu "sacosa" cum spune directoarea mea. Nu este suficient ca actele sa fie lasate acolo si sa se considere ca restul este treaba lor, in conditiile in care acestia prelucreaza documentele a zeci de firme sau chiar sute.
Situatia poate fi remediata asa cum v-a sfatuit mai sus colegul meu, Iulian. Trebuie sa existe numai bunavointa. Ma gandesc ca fiind inregistrate cheltuielile, productia se poate inregistra si acum in cont 345 si trecuta pe mijloace fixe.
:offtopic: Publicarea discutiilor purtate prin intermediul mesajelor private este interzisa pe forumul Avocatnet. Link-ul postat mai sus repreazinta intentia Dvs. de a face publica o astfel de discutie. Va rog sa cititi Regulamentul forumului.
Renovare sediu
miricadana
pentru renovare sediu (gresie, usi, parchet, vopsit, mobila, frigider, cuptor, hota) cum se inregistreaza pe contul 6028, 604 sau toata valoarea pe 611.
Si ... (vezi toată discuția)