Acum o saptamana am achizitionat cu banii jos un produs de la o firma cu vanzare on-line. Am facut comanda telefonic si m-am dus personal sa ridic produsul si sa platesc.
Dupa achizitie, am vrut sa beneficiez de utilitatea produsului cumparat dar am constatat ca nu se potrivea necesitatilor mele drept pentru care am trimis un mesaj catre firma de unde am achizitionat produsul rugandu-i sa returnez produsul in ambalajul original.
Dupa indelungi convorbiri telefonice mi-au spus ca este oarecum posibil si anume: sa returnez produsul incercand sa-l vand prin ei, la un pret mult mai mic decat cel la care-l achizitionasem cu cateva zile in urma. Mai apoi s-au razgandit si mi-au spus ca este imposibil sa mai restitui marfa.
Le-am scris un mesaj si in urma lui m-au invitat cu marfa la firma ca sa rezolvam incidentul.
M-am dus cu produsul, mi l-au luat, mi-au facut factura de stornarea banilor pe o suma mai mica cu 15% fata de valoarea reala a produsului achitat de mine in numerar cu doar cateva zile in urma si mi-au spus ca banii mi-i vor restitui dupa 30 de zile, conform legii.
Sunt un pic surprins de acest lucru pentru ca nu stiu daca exista o astfel de lege si cum pot totusi sa-mi recapat banii in timp mai scurt tinand cont ca eu am platit atunci cand am luat produsul de la ei pe loc si nu in rate sau altminteri.
Va rog sa ma ajutati cu ceva informatii folositoare.