Firma mea ( la care sunt administrator si asociat unic ), are contract de prestari servicii cu o alta firma, contractul consta in administrarea unui magazin de-a lor cu diverse, care se afla in incinta unui centru comercial.
Eu am doua angajate cu norma intreaga, 8 h/zi, (la firma pe care o detin eu ), din pacate cu cele doua angajate nu reusesc sa acopar programul de lucru al centrului comercial, doresc sa stiu daca am dreptul ca si administrator si asociat unic sa suplimentez restul de ore ramase din orarul de lucru ( eu nefiind incadrat in campul muncii ) !
Multumesc
:(
In baza actului constitutiv al societatii aveti dreptul sa desfasurati o activitate care sa corespunda obiectului de activitate al societatii al carei asociat unic sunteti.
In certificatul de inregistrare al firmei mele activitatea principala este: INTERMEDIERI IN COMERTUL CU PRODUSE DIVERSE-4619, in cazul acesta legal sunt acoperit la un control de la ITM ?
Multumesc anticipat !
daca faceti INTERMEDIERE (semnati contracte in numele celui care cumpara marfa, delegat cu aprovizionarea magazinului ) nu puteti sa vindeti dvs. in magazinul atuia .
puteti sa semnati un contract de inchiriere si sa solicitati comertul cu amanuntul ca sa vindeti in magazin catre populatie.