avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1846 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale societate comerciala
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

societate comerciala

Buna ziua,am o mica dilema ,pe care sper sa ma ajutati sa o rezolv,si anume la constituirea unui cabinet medical,in lista cu acte necesare se mentioneaza la un moment dat ca pentru avizare este necesara copie dupa dovada ca administratorul societatii este medic, sau 1/3 din membrii consiliului de Administratie sunt medici. Administrator nu vrea sa fie nici un medic din echipa,dar Intrebarea este daca acest consiliu de administratie,cum este mentionat in cerere este de fapt una si aceeasi cu consiliul constituit din membrii actionari,respectiv actionariatul ,care trebuie sa aiba in compunere 1/3 din actionari medici de specialitatea necesara? Si inca ceva,cati administratori pot fi la un SRL? Multumesc mult,Cu stima.
Cel mai recent răspuns: Lucian Huzum , Consilier juridic 15:29, 9 Decembrie 2012
Intr-o societate comerciala asociatii sunt cei care au fondat societatea, iar administratorii sunt cei care o administreaza. Asociatii pot fi si administratori. Asociatii pot numi pentru administrare un consiliu format din mai multi membrii din care 1/3 din numarul acestora sa fie medici.
Conform art. 197 alin. 1 din legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale o societate cu raspundere limitata este administrata de unul sau mai multi administratori, asadar nu se specifica un numar maxim, ci numai minim, respectiv cel putin unul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Administrarea unui srl aartist aartist Buna-ziua SRL cu 3 administratori, pentru adoptarea unei decizii de votul a cator administratori este nevoie? In actul constitutiv nu se face nici o referire. (vezi toată discuția)