avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 614 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Mai este valabila politia concediilor medicale ?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Mai este valabila politia concediilor medicale ?

Buna ziua,
Se mai pot face verificari la domiciliu a persoanelor care sunt in concediu medical? Si fara a fi aceasta verificare considerata un abuz? Intreb acest lucru, deoarece stiu ca cele 2 comisii de la Camera Deputatilor - cea de munca si cea de sanatate au adoptat un raport de respingere a legii de aprobare a oug36/2010, insa Legea in sine este adoptata in Camera Deputatilor?. Este suficient doar un raport al celor 2 comisii penru a anula OUG36/2010? Sau mai trebuie si adoptata legea de respingere a oug36/2010 ?pe siteul Camerei Deputatilor, am vazut ca acesta Lege este in dezbatere, deci nu este votata... multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:39, 15 Decembrie 2012
1. O.U.G. nr. 36/2010 isi produce efectele de la 26 aprilie 2010.

2. Pana la aprobarea, respingerea sau modificarea ei de catre Parlament continua sa isi produca efectele.
Verificarile la domiciliu le poate face doar angajatorul ? Si in situatia in care persoana aflata in concediu medical nu este gasita la domiciliu, se suspenda plata indemnizatiei de concediu medical, dar intrebarea mea este daca aceasta poate fi inregsitrata cu absente nemotivate ? multumesc
Ultima modificare: Sâmbătă, 15 Decembrie 2012
lucia_iacob, utilizator
In CCM aplicabil unitatii sau in Regulamentul intern trebuie sa aveti prevazuta si aceasta situatie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Proiect lege privind aprobarea oug 59/2010 giany_01 giany_01 a fost aprobata oug 59/2010 de catre camera deputatilor ? (vezi toată discuția)