avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Cafeneaua economiştilor cat trebuie sa platesc contabilul?
Discuție deschisă în Cafeneaua economiştilor

cat trebuie sa platesc contabilul?

Buna ziua,
Situatia firmei mele este mai deosebita.este infiintata la 6 ian.2009 si va avea activitate doar in mai -iunie deoarece se ocupa cu organizarea cursurilor festive ale studentilor.Este un srl .cu asociat unic adica eu cu impozit pe profit si neplatitoare de tva.Am inteles din forum ca trebuie bilant chiar in trimestrele I-III-IV cand nu voi avea activitate.Intrebarea mea este pentru cate ore pe luna trebuie sa angajez eu contabilul tinand cont ca isi desfasoara activitatea doar cateva ore pe trimestru cand face bilantul .Si cat ar trebui sa-l platesc pe trimestru? sau pe luna?
multumesc mult.
Sunt in aceeasi situatie.Sunt inginer si am facut ASE-ul ca sa nu mai platesc contabila. Nu stiu care a fost partea inteligenta :D Am 13 cu13 ANI vechime , dar daca ar fi sa o iau de la capat m-as face croitoreasa.
romania inedit a scris:

Un economist poate fi angajat si cu 2 ore pe zi , si va semneaza si bilantul , dar nu are rost sa va mai incurcati in hartii !


Referitor la aceasta problema, un utilizator al acestui forum mi-a propus acelasi lucru, dar din ce am studiat pana acum am ramas cu impresia ca este necesara organizarea unui compartiment financiar-contabil (adica minim un contabil sef si executantii lui) pentru ca seful acestui compartiment sa poata semna situatiile financiare, altfel este necesara vizarea acestora de catre un expert contabil.
Nu am o experienta prea vasta in acest domeniu, dar sunt destul de dezamagita de modul pompieristic al anumitor experti. Eu imi doresc sa devin expert contabil, si sa lucrez conform normelor, iar regulile sa fie reguli.