avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri europene pentru studenti
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri europene pentru studenti

Buna seara,
Am 21 ani, sunt student in anul 2 la Inginerie Mecanica si Electrica si as vrea sa stiu daca as putea obtine fonduri europene nerambursabile si fara cofinantare pentru a achizitiona un excavator si 1 sau 2 autobasculante + accesorii de deszapezire pentru ele. Mentionez ca aceste utilaje le voi folosi pe timpul verii in domeniul constructiilor si iarna pentru deszapeziri in zona rurala. Sunt din judetul Prahova, nu am firma si stau intr-o comuna care este in dezvoltare. Puteti sa-mi spuneti ce suma totala as putea obtine si daca primesc si o suma in avans?
Este adevarat ca studentii sau tinerii intreprinzatori au anumite beneficii? Care ar fi acestea?

Va multumesc anticipat.
Ultima modificare: Marți, 18 Decembrie 2012
corsalex, utilizator
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 08:49, 20 Decembrie 2012