in urma cu mai aproximativ 3 saptamani am vandut prin intermediul unui site de anunturi un produs electronic.Produsul functiona in momentul expedierii insa atunci cand a ajuns la destinatar, prin Posta, cutia avea o lovitura, si display-ul nu mai functiona.Am avut cateva "neintelegeri" cu noul proprietar spunandu-i sa mearga la posta sa faca reclamatie, in schimb el insinsta sa imi trimita produsul inapoi dar eu nu puteam astfel sa mai fac nimic sa imi recuperez banii.Neavand certitudinea ca este acelasi produs pe care mi-l trimite inapoi, stiind ca produsul functiona, si faptul ca refuza sa faca reclamatie la posta am avut dubii dar a ramas ca ne auzim cand revin in tara.Am primit astazi sms de la el ca a depus plangere penala impotriva mea pentru inselaciune. Plangerea nu-si are rostul din moment ce nu este vorba de inselaciune ci de un transport gresit. Ce pot sa fac acum? Se poate dovedi ca nu a fost inselaciune ci transportul?
Avand in vedere ca nu ati facut precizari asupra modalitatii de ambalare protectie display este hazardat a face supozitii
De regula astfel de colete se trimit prin unitati specializate care asigura protectia,siguranta si securitatea produselor pana la destinatar