Am cumparat o pereche de incaltaminte (ghete de iarna). Cand le-am probat in magazin imi erau bune, dar cand am ajuns acasa si le-am incercat, mi-am dat seama ca respectivul calapod nu era bine construit pe piciorul meu. Am sunat si le-am explicat celor de la magazin ce s-a intamplat. M-am lovit, in schimb, de o atitudine ostila, in conditiile in care eu doresc sa schimb perechea cumparata cu una cu un numar mai mare, nicidecum sa le cer banii inapoi. Care este procedura legala in cazul de fata? Ce pot sa fac pentru a ii obliga sa imi schimbe produsul achizitionat?
Din pacate nu exista precizata aceasta obligatie niciunde in legislatia protectiei consumatorilor, insa nu cred ca sunt absurzi sa nu-i schimbe daca dvs. nu i-ati purtat pe-afara. E posibil sa nu fie incantati insa eu zic ca veti primi o alta pereche.
Cu siguranta nu veti primi banii inapoi, nu exista nici aceasta obligatie pentru ca i-ati cumparat din magazin - doar la cumparaturile online va puteti razgandi in termen de 10 zile de cand ati primit produsul si puteti cere restituirea pretului.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Reclamatie opc
alinbaltag
Am si eu o rugaminte la dvs. am achizitionat o pereche de ghete dintr-un showroom al unui magazin online. In momentul in care le-am primit am probat gheata ... (vezi toată discuția)