avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 375 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme privind insolvenţa, ... concediu medical in insolventa firma
Discuție deschisă în Probleme privind insolvenţa, lichidarea judiciară şi falimentul

concediu medical in insolventa firma

Cu stima,
Ma aflu in urmatoarea situatie:
- Lucrez la o societate care a intrat in insolventa cu data de 10.12.2012.
- In 27.12.2012 am primit prin posta o hotarare de comunicare a preavizului de 20 zile in baza hotararii AGA din 29.10.2012.
- Hotararea este semnata de Administratorul Judiciar al Casei de insolventa care isi intra in drepturi din 10.12.2012
- In perioada mentionata ca preaviz (19.12.2012-7.01.2013), nu este nimeni in firma totii angajati fiind in concediu de odihna din 21.12.2012-7.01.2013.
- Mentionez ca incepand cu 3.12.2012 sunt in concediu medical acesta continuand si in ianuarie 2013.
- Data primirii hotararii 27.12.2012.
Sunt interesat de urmatoarele aspecte:
- Este legala hotararea primita, avand in vedere data emiterii, contextul si data trimiterii?
- Concediul medical mi se va intrerupe? Sau perioada de preaviz va fi dupa terminarea concediului medical?
- Cum pot sa imi recuperez drepturile salariale restante incepand cu luna septembrie?
- Inscrierea la masa credala se face Individual?
Cu multumiri,

Alte discuții în legătură

Concediu medical in insolventa a_gmona a_gmona Va rog ajutati-ma cu un raspuns foarte important pentru mine Sunt in concediu medical din 3 decembrie 2012 si voi avea si luna ianuarie. Firma la care lucrez ... (vezi toată discuția)
Concediu prenatal in timpul preavizului MariaBB MariaBB Buna ziua, Tocmai am primit preaviz de concediere, iar eu in 29 intru legal in concediu de prenatal( cele 63 de zile). Intrebarea mea este imi pot lua ... (vezi toată discuția)