avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1777 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... concediu medical in insolventa
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

concediu medical in insolventa

Va rog ajutati-ma cu un raspuns foarte important pentru mine
Sunt in concediu medical din 3 decembrie 2012 si voi avea si luna ianuarie. Firma la care lucrez a intrat in insolventa, la catava zile dupa ce am intrat in concediu medical. . Am primit preaviz de 20 zile, in data de 27 decembrie, postului meu fiind desfintat, odata cu mine au intrat in preaviz inca 550 de persoane. Ce trebuie sa fac?
Trebuie sa ma duc la firma sa predau inventarul in perioada concediului medical sau dupa incheierea acestuia?
Cu multumiri,
Cel mai recent răspuns: a_gmona , utilizator 22:09, 7 Februarie 2013
1. Din OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate:

Art. 2. - (1) Concediile medicale şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, la care au dreptul asiguraţii, în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţã, sunt:
a) concedii medicale şi indemnizaţii pentru incapacitate temporarã de muncã, cauzatã de boli obişnuite sau de accidente în afara muncii;
b) concedii medicale şi indemnizaţii pentru prevenirea îmbolnãvirilor şi recuperarea capacitãţii de muncã, exclusiv pentru situaţiile rezultate ca urmare a unor accidente de muncã sau boli profesionale;
c) concedii medicale şi indemnizaţii pentru maternitate;
d) concedii medicale şi indemnizaţii pentru îngrijirea copilului bolnav;
e) concedii medicale şi indemnizaţii de risc maternal.
...