Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In urma sesizarii proprietarilor primarul dispune prin dispozitie scrisa verificarea documentelor financiar contabile ale asociatiei nr.11 din Falticeni.
Comisia , in urma verificarilor, constata o serie de nereguli pe care le consemneaza in Nota de Constatare si anume:
- 1,3 miliarde ron lipsa de casa
- inexistenta listelor de plata a cotelor de contributie inca din anul 2010
- inexistenta registrelor contabile obligatorii ( contabilitate in partida simpla)
- inexistenta istoricului rai platnicilor
- dispozitii de plata catre diferite persoane care au efectuat diferite munci in folosul asociatiei,nenumerotate, nejustificate si neaprobate
- neafisarea informatiilor referitoare la activitatea administrativa si de personal a asociatiei
- si multe altele
Care sunt masurile legale ce pot fi luate de Comitetul Executiv in cel mai scurt timp?
Este legal ca administratorul sa mai incaseze cotele de cheltuieli?
Va rog rugam sa ne ajutati in rezolvarea acestor mari probleme.Multumesc anticipat
In asociatia mea pe timp de iarna o factura Radet ajunge la 75.000-80.000 lei (doar pe o luna) +apa nova 25000-30000 iacata miliardul :D doar intr-o singura luna si fara celelalte facturi aferente .Si la noi in trecut au facut "prostii" cu facturile Radet si apa nova
Am facut o sesizare catre dl.primar in care ne-am aratat nemultumirea fata de activitatea desfasurata de conducerea asociatiei si banuiala ca banii nostri nu sunt folositi in scopurile pentru care sunt dati.Primarul atrimis o echipa de verificare care a facut unele constatari.Spun unele pentru ca sunt multe, multe altele care nu au fost verificate si constatate.