Prin schimbarea softului, nu mai putem utiliza facturile pretiparite existente, ci vom printa pe foaie alba. Ce se face cu stocul de tipizate existent, numerotate si stampilate? Multumesc.
La inventarierea de sfirsit de an se face PV de anulare a acestor tipizate si
se lasa la dosarul unde sunt facturile ex.3(cotor)
In 2013 se face decizie cu numerotarea si seria noilor facturi.
Nu, la sfarsitul fiecarui an se aloca prin decizie o noua serie si o plaja de numere pentru ceea ce se va utiliza in anul urmator, adica pentru facturi, avize si chitante. V-a explicat deja mai sus colega mea, ca trebuie sa anulati aceste serii. De aceea nu le mai puteti aloca facturilor pe care le veti utiliza anul acesta.
Formulare tipizate
dona77
Stiu ca facturile, chiar si chitantele, nu mai au regim obligatoriu tipizat (se pot emite si intr-un format de calculator); la fel este si cu restul ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.