avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 749 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Achizitie telefon pe internet defect
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Achizitie telefon pe internet defect

Buna ziua .Pe 5 decembrie 2012 am comandat pe internet un i-phone pe site-ul www.240.ro.Am primit telefonul cam in 7 zile si este defect.Ma tot chinui de atunci sa il schimbe si nu reusesc sa dau de acestia.Cei de la comenzi mi-au zis ca nu e treaba lor,ceilalti a caror edresa de e-mail mi-a fost data sa las sesizarea imi spun ca e incarcatorul defect sa las adresa sa imi trimita alt incarcator,le-am dat adresa si nu am primit nici astazi nimic.Am sunat din nou la cei de la comenzi sa imi dea o adresa sa vin eu sa schimb telefonul mi-au transmis ca nu au magazin de desfacere.Ce sa fac,ca m-am saturat de ei.
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 21:25, 4 Ianuarie 2013
Buna ziua,

In primul rand puteti face o plangere catre Oficiul pentru Protectia Consumatorilor (gasiti procedura pe site-ul ANPC) si in al doilea rand ati putea sa ii dati in judecata, dar nu stiu daca merita osteneala.

Succes!
Conform Ordonantei 130/2000 republicata privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, avaeti dreptul ca in termen de 10 zile de la primirea produsului sa il trimiteti inapoi iar comerciantul este obligat sa va returneze banii in termen de 30 de zile.
Cheltuielile pe care le-ati fi suportat dvs. erau doar cele de rambursare a pachetului.

In pachet mai trebuia sa gasiti pe langa produs conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului" (art. 4 din ordonanta).

La Art. 7 scrie:
(1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator [...]

E tardiv acest mesaj pentru dvs., insa poate va este de folos daca veti mai comanda produse pe internet.
Ultima modificare: Vineri, 4 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract vanzare-cumparare online lili_0183 lili_0183 buna ziua,astazi 12.05.2012 am incheiat un contract de vanzare cumparare al unui produs de la firma orin.ro,as vrea sa stiu daca pot sa-l anulez..va ... (vezi toată discuția)
Returnare produs electronic cumparat Mihai223 Mihai223 Am cumparat online un TV, am platit, l-am primit si vreau sa-l returnez si sa primesc banii cash inapoi. Stiu ca legislatia romaneasca permite acest lucru in ... (vezi toată discuția)
Taxe transport si penalitati in cazul denuntarii unilaterale danieljianu danieljianu Am cumparat niste produse de la un magazin online si am decis ulterior sa returnez produsele, pe baza O.G. 130/2000. Insa am o nelamurire: In articolul ... (vezi toată discuția)