Buna ziua, poate sa-mi spuna cineva ce prevede legea pentru urmatoarea situatie: la doua luni dupa ce am cumparat o masina noua si am platit cash pretul integral, motorul s-a facut praf si de atunci (2 luni si jumatate) zace in service. Firma de la care am cumparat masina zice ca ...au comandat un motor nou dar nu a ajuns inca in Romania si ca ei nu au nici o responsabilitate. Ce trebuie sa fac in situatia asta?? Sunt disperata !!!
Va confruntati cu o situatie des intalnita atat cu auto noi cat si cele aflate in garantie
Comerciantul nu este responsabil conform conventiilor incheiate cu producatorii, pentru timpul de punere la dispozitie piese/ansambluri auto,transportul fiind asigurat de catre terti,cu respectarea anumitor perioade si conditii
Service-ul a incheiat proces verbal si comanda ?
Daca detineti comanda de lucru sesizati oficial OPC
Multumesc pentru raspuns :) Am facut o sesizare la OPC dar si acolo....se trage de timp...nu stiu din ce motive. Nu pot sa cred ca nu exista o lege..ceva..care sa ne apere drepturile :( Am intrebat pe directorul firmei de unde am cumparat, daca asta se intampla in Germania sau Franta cum se rezolva? Raspunsul: ha-ha-ha ...acolo e altceva !! De ce nu am aceleasi drepturi ca un german sau un francez? #-o